Grafisk design
Med et stærkt grafisk design styrkes dit brand. Hele den visuelle identitet er dit ’ansigt’ ud ad til. Jeg hjælper dig med at gennemføre designet på hele virksomhedens materialer – lige fra skiltet ved indgangen over websitet, annoncen, brevpapiret og visitkortet – så virksomheden fremstår professionel og troværdig.
Logodesign
Logoet er grundpillen i den visuelle identitet. Kunsten er at designe et logo som bliver husket og som udtrykker virksomhedens værdier, produkter og/eller ydelser. Allerede ved udarbejdelse af logoet, lægges de store linjer for den resterende grafiske identitet, hvor f.eks. farver og fonte er med til skabe den rette stil.
Visuel identitet
Jeg brænder virkelig for at skabe en rød tråd i mine kunders visuelle identitet, så de fremstår tydelige og med en klar sammenhæng på alle medier og platforme. Det er nogle gange meget lidt der skal til for at ensrette og dermed styrke hele brandet. Andre gange skal der startes helt forfra.
Designguide
Det er en god idé at samle diverse guidelines i en designmanual. Dermed sikrer man at alle i virksomheden samt eksterne samarbejdspartnere kan finde al info om den visuelle identitet. En designmanual kan være mere eller mindre omfattende, lige fra nogle få sider med det basale til en stor moppedreng med beskrivelser af ethvert tænkeligt designgreb.
Messestand
Hvordan får I jeres visuelle identitet integreret i jeres messestand. Der er mange måder at indrette sin stand på, men det er vigtigt at den adskiller sig fra mængden og afspejler jeres brand. Hvilken løsning man vælger kommer det helt an på omfang, behov og budget.
Butiksindretning
I samarbejde med teamet i Re-Store tilbydes hjælp til indretning af butik, restaurant, kontor mm. Vi er et netværk af retailspecialister med stor erfaring og forskellige kompetencer, som tilbyder butiksindretning på en helt ny måde. Vi forener vores kompetencer og håndterer dermed det samlede projekt. Fra idé, tanker og skitser til aflevering af færdigproduceret og monteret koncept.